Atsiskaitymas

1. Pirkėjas gali atlikti prekės apmokėjimą naudojantis šiais mokėjimo būdais:

- Lietuvos bankų mokėjimo sistema Paysera

- Paypal

- Kreditine/debetine kortele


SVARBU. Jūsų prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita, turi būti pateikiamas grąžinimo formoje. Ją rasite čia.

Užpildę grąžinimo formą, užklijuokite grąžinimo lipduką ant pakuotės ir išsiųskite per LPExpress arba Omniva paštomatą.


1. Nepatikusias ar netikusias prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo jų gavimo dienos.

 

2. Atella prekės ženklas visais atvejais garantuoja drabužių kokybę ir atsako už trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo drabužio pardavimo datos. Gamybinio broko atveju, Atella sutinka nemokamai pašalinti produkto trūkumus (pataisyti drabužį); nemokamai pakeisti netinkamos kokybės drabužį tinkamos kokybės drabužiu; atitinkamai sumažinti kainą; vienašališkai nutraukti sutartį ir sugrąžinti sumokėtą sumą.

 

3. Pardavėjas supranta, kad gali būti, jog dėl įvairių kompiuterio ar monitoriaus charakteristikų ir (arba) nustatymų elektroninėje parduotuvėje demonstruojamo ir originalaus produkto išvaizda skirsis. Pardavėjas neatsako už jokius tokiu pagrindu Pirkėjo priimtus sprendimus.

 

4. Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jei prekės nebuvo naudotos, jei jos neišpurvintos ir jei nepažeistos. Rekomenduojame grąžinti prekę tvarkingoje pakuotėje, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu.

 

5. Mes galime pakeisti prekę tik kita, jai lygiaverte preke net ir tais atvejais, jei pageidautumėte pakeisti dydį ar spalvą. Jei pageidaujate prekę pakeisti kitos rūšies preke, tokiu atveju įsigyta prekė turi būti atitinkama tvarka grąžinama, o nauja įsigyjama pagal šioje interneto svetainėje taikomą prekių įsigijimo tvarką.

 

6. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui yra grąžinami per 7-14 dienų nuo prekių grąžinimo dienos ir Pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas. Pirkėjui yra pateikiamas grąžinimo lipdukas su kuriuo Pirkėjas gali atlikti grąžinimą be jokio papildomo mokęsčio.

 

7. Jei prekę pageidaujate grąžinti tam, kad pakeistumėte ją kita arba susigrąžintumėte sumokėtus pinigus, naudokitės grąžinimo lipduku, kuris atkeliavo kartu su jūsų siuntiniu. Atsakomybės už negautas grąžinamas prekes mes neprisiimame. Prekių grąžinimas yra nemokamas visoje Lietuvoje, jeigu siunčiama naudojantis mūsų pridėtu grąžinimo lipduku.

 

8. Paprastai prašymas leisti grąžinti prekę apdorojamas per 48 valandas nuo jo gavimo. Tačiau laikotarpiais, kaip apkrovos būna didelės, dėl pašto tarnybų vėlavimo arba nedarbo dienų apdorojimas gali užtrukti ilgiau. Šiems atvejams priskiriami sezoninių arba akcijinių išpardavimų laikotarpiai labai ypatingu laiku, pavyzdžiui, per Kalėdų ir Naujųjų Metų laikotarpį.


9. Dėl neskalandumų užsakymo metu ir kitų, dėl prekės iškilusių problemų, prašome atsiųsti el.laišką prekės ženklo Atella vadovui (Mindaugas Gyvis, info@atella.lt), Neries kr.16, Kaunas, www.atella.lt ir mes mielai padėsime išspręsti Jūsų klausimą.


10. Kitu atveju (kilus nesutarimui/ginčui), prašymą/skundą dėl mūsų internetetinėje parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel 852626751, faks. (85)2791466, interneto svetainėje www.vvtat.lt  (taip pat Valstybės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) - ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.